قطعه ، خودرو
قطعه ، خودرو

اولين يك دستگاه بي ام و e32 730  كه با دستكاري در شاسي طول خودرو يك متر اضافه گرديده و كاملا" يك بي ام و ليمو زين شده و تنها نمونه از اينكار در كشور (تا آنجا كه اطلاع دارم) مي باشد كه علاوه بر زحمت بسيار و با توجه به امكانات بسيار محدود كشور يك شاهكار محسوب مي باشد، لازم بذكر است كه تمام تريم داخل نيز بنا به ذوق و سليقه آقاي نيك فلاح طراحي و دوخته شده است .

مورد دوم يك دستگاه بي ام و 2002 مي باشد كه توسط آقاي نيك فلاح با جاسازي يك دستگاه موتور m30  3500 سي سي تقويت شده است  كه علاوه بر موتور تمامي زيربندي ، ترمز و سيستم خروج دود آن نيز مجددا" طراحي و جانمايي شده است بطوريكه اين خودرو با اين قدرت عظيم براحتي فرمان پذير بوده و از هيچگونه مشكلي در اين رابطه برخوردار نمي باشد ، براي دانستن شتاب و قدرت اين خودرو همين قدر كافي كه جنسيس كوپه و ماكسيما را براحتي در 100 متر جا گذاشته و 206 توربو و پرايد با موتور مزدا هيچ حرفي براي گفتن ندارند. (‌اگر توانستم فيلم اين كورس را در آينده اي نزديك در سايت قرار مي دهم).
همچنين ليست لوازم موجود را به قسمت هاي مربوط به خود لوازم منتقل كرده و ليست لوازم مربوط به e30 و e32  را نيز براي علاقه مندان قرار مي دهم ، لطفا" با نظرات خود مرا رهنمود فرماييد. متشكرم  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 فروردين 1398برچسب:بی ام و تیونینگ, توسط ر. دلگشا